Stichting Tilburgse Voedselbank

Sven Witlox, techniekbaas bij Mister VoIP vindt het belangrijk om iets te doen voor een ander. ‘Zeker in na de onzekere tijd met corona.’ Daarom steunt zijn bedrijf Stichting Voedselbank Tilburg. ‘In Tilburg zijn 600 gezinnen afhankelijk van de voedselbank. Daar leveren we graag een bijdrage aan.’

Lees meer over deze klantcase

Reeshof College in Tilburg gaat strijd aan met belangst

Jongeren over hun angst om te bellen heen helpen. Hoe ze dat doen op het Reeshof College in Tilburg? Met een belstage én met een door Mister VoIP ingeregelde telefooncentrale. ‘Als ik later ergens werk of een eigen bedrijf heb, moet ik ook mensen kunnen bellen zoals de boekhouder of klanten’, weet leerling Riheanna Dorwert. ‘Dus het is goed om daar op school mee te oefenen.’

Lees meer over deze klantcase

We moeten 24 uur per dag bereikbaar zijn

Bij Van Zelst Elektromotoren in Sprang-Capelle draait het om techniek én om bereikbaar zijn. Het familiebedrijf wordt geleid door Rob van Zelst, de tweede generatie. ‘We onderhouden en repareren onder andere elektromotoren, motorreductoren, pompen, generatoren en ventilatoren.’ En sinds hij zijn telecomoplossingen onderbracht bij Mister VoIP durft hij ook weer te zeggen dat zijn storingsdienst 24 uur per dag bereikbaar is.

Lees meer over deze klantcase

Bibliotheek Midden-Brabant | We kunnen nu veel meer zelf inregelen

‘Sven Witlox van Mister VoIP vroeg ons waarom we niet veel meer zelf doen met onze 3CX centrale’, vertelt Bart Lauwaars, senior medewerker Facilitair bij Bibliotheek Midden-Brabant. ‘We wisten niet dat dat mogelijk was. Onze vorige leverancier deed het voorkomen alsof deze centrale enorm complex is. Het systeem is inderdaad niet eenvoudig, maar dankzij Mister VoIP voor ons nu wel inzichtelijk zodat we veel meer functionaliteiten zelf kunnen inregelen.’

Lees meer over deze klantcase

Finc Accountants | Waalwijk

‘We nemen het liefst diensten en producten af bij zakenrelaties’, vertelt Dennis Ligthart, directeur van Finc Accountants. ‘Dus toen Niels van der Pluijm en Sven Witlox Mister VoIP startten en de administratie bij ons onder brachten, hebben wij onze telefonie en internetdiensten bij hen ondergebracht.’ ‘Finc Accountants behield dezelfde telefonie en internetdiensten en we hebben nu meer functionaliteit tegen een wat gunstiger tarief en daarmee zijn we erg tevreden.’

Lees meer over deze klantcase

LIFESTYLE CLUB TOTAAL VITAAL

UITBREIDEN MET EEN TWEEDE VESTIGING EN MINDER EURO’S KWIJT ZIJN AAN TELEFONIE. Klinkt als een sprookje, maar het kan gewoon. Lifestyle Club Totaal Vitaal in Tilburg opende eind november een tweede vestiging in Plan-t in de Spoorzone. ‘Ik ben gecharmeerd van kleine ondernemingen en wil geen half uur in de wacht staan bij een servicelijn. Sven Witlox van Mister VoIP regelt het meeste ‘vandaag nog’’, vertelt Patrick van Erp van Totaal Vitaal.

Lees meer over deze klantcase

COMMUNICEREN IN DE CLOUD

Met meer dan 20 jaar ervaring in de telecombranche heeft Mister VoIP de beste telecom producten en diensten in de markt geselecteerd om haar klanten van dienst te zijn met zeer betrouwbare telefonie oplossingen. Gecombineerd met de jarenlange ervaring van de ondernemers en haar partners kunt u rekenen op deskundig advies en installatie.

Mister VoIP Abonnementen B.V.

Kreitenmolenstraat 33-03
5071 BA Udenhout

info (et) mister-voip.nl

013 – 208 88 88

contact-section