We moeten 24 uur per dag bereikbaar zijn

Bij Van Zelst Elektromotoren in Sprang-Capelle draait het om techniek én om bereikbaar zijn. Het familiebedrijf wordt geleid door Rob van Zelst, de tweede generatie. ‘We onderhouden en repareren onder andere elektromotoren, motorreductoren, pompen, generatoren en ventilatoren.’ En sinds hij zijn telecomoplossingen onderbracht bij Mister VoIP durft hij ook weer te zeggen dat zijn storingsdienst 24 uur per dag bereikbaar is.

Sven Witlox, mede-eigenaar en techniekbaas bij Mister VoIP, vertelt: ‘Rob had een 3CX telefooncentrale met Voice-Over-IP, maar die functioneerde niet naar behoren.’ Rob vult aan: ‘Ik kon soms niet vanuit huis inloggen. Als ik dan thuis wilde werken moest ik eerst naar de zaak om die toegang te regelen en dat is nu net niet de bedoeling van thuiswerken.’

Gesprekken vielen weg

Een ander probleem was dat doorverbinden regelmatig niet lukte. ‘Zowel inkomende als uitgaande gesprekken vielen weleens zomaar weg. Dat mag niet gebeuren in een dienstverlenend bedrijf zoals het onze. Klanten moeten ons 24 uur per dag kunnen bereiken, want als een aandrijfmotor in bijvoorbeeld een voedingsmiddelenfabriek of asfaltcentrale  uitvalt dan ondernemen we daar direct actie op. Doorschakelen naar mobiel werkte overigens wel, maar dan kwam elk telefoontje direct bij mij uit dus daar werd ik niet gelukkig van.’

Zeer gebruiksvriendelijk

Rob koos voor Mister VoIP, omdat hij vertrouwen heeft in het duo: Niels van der Pluijm en Sven Witlox. ‘Ik wist dat ze veel ervaring hebben met telecomoplossingen.’ Die verwachting maken ze meer dan waar. ‘Onze telefooncentrale is superstabiel en draait veilig in de Cloud. Dat was exact waar we voor gingen dus de overstap naar Mister VoIP was een goede zet. Het is zeer gebruiksvriendelijk allemaal. Voor het doorschakelen van ons nummer hoef ik niet naar de zaak en de antwoordservice springt er automatisch op vanaf vijf uur ’s middags.’

De service is top

De dienstverlening van Mister VoIP bij Van Zelst Elektromotoren hield niet op bij het opnieuw inregelen van de telefooncentrale, het afkopen van het belverkeer en het overnemen van de mobiele abonnementen. Rob: ‘De service is top. Soms gaat er iets fout, bijvoorbeeld na een update, dan bellen we Mister VoIP en krijgen we razendsnel een reactie met oplossing. Dit soort incidenten zijn overigens op twee vingers te tellen terwijl we al een jaar bij Mister VoIP zitten.’

Een aantal beheeracties voeren ze bij Van Zelst zelf uit. ‘Eens per week zetten we de storingslijn over naar een andere collega. Voorheen moest dat extern geregeld worden. Verder hoeven we niets te doen, behalve de telefoon opnemen natuurlijk.’

Voor meer informatie over van Zelst Elektromotoren kun je ook een bezoekje brengen aan hun website: https://www.vanzelst.nl/

Oplossingen

Wat hebben we hier geleverd

  • Cloud Telefonie

    Door alles over te zetten naar het  Mister VoIP 3CX Cloud telefonie platform zijn ze bij van Zelst verzekerd van een stabiele en flexibele oplossing. Door het overnemen van de bestaande toestellen en DECT installatie zijn de initiële investeringskosten ook laag gebleven.

  • Afkoop belverkeer

    Door het vaste en mobiele verkeer binnen Nederland af te kopen zijn er geen nare verassingen achteraf op de factuur.

  • Premium SLA

    Dankzij onze Premium SLA kan van Zelst rekenen op 24/7 support. Omdat zij zelf ook 24 uur per dag bereikbaar zijn moeten ze in het geval van een calamiteit direct met een engineer kunnen schakelen.

WAAROM KIEZEN VOOR ONS

6 REDENEN OM VOOR MISTER VOIP TE KIEZEN

  • conversations-4872_af60b258-251e-41af-b238-dfb706d7b3d4

    Snelle response

    Wij streven ernaar u dezelfde dag te helpen of van een antwoord te voorzien.

  • diploma-2983_a6bb0b64-dbc1-431e-ac00-a83597982a0

    Ervaring

    Met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van telecom en internet kunnen wij u altijd van het beste advies voorzien.

  • messaging-app-4876_473fc710-9ecc-4785-9e78-8c9f00ae9498

    Jip en Janneke taal

    Geen moeilijke woorden of technische termen, wij spreken begrijpelijk taal zodat u ook weet wát u krijgt en wat het kan.

  • flag-2979_1fd1d414-4b4f-4887-a94a-493ba8e0b0c7

    Zakelijk onderlegd

    We ontwerpen, evalueren en rechtvaardigen technologische oplossingen vanuit een grondig begrip van de zakelijke voordelen voor uw bedrijf.

  • source-code-1900_d2c3a8cb-9d49-47a9-aa2d-152f24e446d6

    One Stop Shop

    Wij leveren alles voor een goede internet en telecomoplossing. Zo weet u ook dat wanneer het opgeleverd is, het ook functioneert zoals het zou moeten.

  • happy-emoji-2947_45d5bb03-c67d-4e73-a316-a5e7f4a9f2f7

    100% tevredenheidsgarantie

    Wij willen dat u volledig tevreden bent met onze diensten. We zullen er alles aan doen om u gelukkig te maken. Geen gedoe, geen problemen.

Stop met tijd en geld verspillen. Lees meer over ons

HOE WERKT HET

MAAK EEN AFSPRAAK VOOR EEN GRATIS ADVIESGESPREK

Vult u a.u.b. het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

  • Laten we praten

    We praten over uw bedrijf, hoe u technologie gebruikt en wat u uit uw telecommunicatie wilt halen.

  • Kies uw plan

    Als we de juiste match zijn, kiest u de service die het beste bij uw organisatie past.

  • Begin met ervaren

    Binnen enkele dagen ervaar je Telecom als nooit tevoren.