COMMUNICEREN MET 3CX

Wat kost een 3CX centrale nu eigenlijk

Wij hanteren een uniek hosted concept waarbij je niet betaalt per gebruiker maar per gelijktijdigheid van gesprekken. Als voorbeeld kun je zelf een simpele rekensom maken door het aantal gebruikers door 3 te delen, dat is ongeveer het aantal kanalen wat je nodig hebt. Daarom hanteer je dus voor 12 gebruikers 4 kanalen. Zodoende kun je 100 gebruikers aanmaken en toch maar voor 4 gesprekskanalen betalen.

Productief werken

Kunnen uw medewerkers productief flexwerken met behulp van spraakapps op hun smartphone? Ondertussen op afstand vergaderen via webconferenties zonder apps? Daarnaast klanten te woord staan via live chat op uw website? Kortom, het kan allemaal met het  communicatiesysteem van 3CX, en nog veel meer. U bent verzekerd van een gebruiksvriendelijk communicatiesysteem met een minimum aan beheertaken en zodoende tegen een fractie van de kosten!

3CX Silver partner logo

Vraag het de expert!

3CX Specialist Sven Witlox

BEL: 013 – 20 88 88 8

MAIL: sven@mister-voip.nl

Zakelijk bellen waar u maar wilt

  • Voorbereid op thuiswerken met gratis apps voor web, iOS en Android.
  • Ten eerste: gebruik uw kantoorextensie op uw smartphone.
  • Ten tweede: beheer uw status en bekijk de beschikbaarheid van uw team.
  • Als laatste: verander een telefoongesprek met één tik in een videogesprek.
Video Call Mobiel
Vaste Telefonie Mister VoIP

Communicatiesysteem: het nieuwe werken

  • In het bijzonder ontwikkeld om te flexwerken.
  • Uit de Mister VoIP Cloud
  • Daardoor eenvoudig te installeren en te beheren.
  • In de eerste plaats: veilig, betrouwbaar, flexibel.

Flexwerken met een gebruiksvriendelijke web-app

  • Zoals een complete vervanging van telefoon, beschikbaar in uw browser.
  • Werkt naadloos met de mobiele apps voor iOS en Android.
  • Houd instant videoconferenties zonder apps.
  • Hierdoor eenvoudig beheer van voicemail; afspelen met één klik.
3CX Web call
CRM integratie

Bellen met een klik in CRM’s en websites

  • Herkent nummers op het web/CRM geformatteerd met tel: of callto:.
  • Of bekijk onze CRM koppelingen.
  • Klik en bel; handmatig bellen of kopiëren/plakken is niet nodig.
  • Hierdoor bespaart u tijd: automatiseer bellen naar meerdere nummers.
Live Chat

Flexwerken voor uw klantenservice

  • De apps zijn erop gericht te reageren via live chat of Facebook.
  • Hierdoor schakelt u klanten snel door naar de juiste afdeling.
  • Blijf daarna buiten kantooruren bereikbaar voor VIP-klanten.
  • Op basis van een beveiligde verbinding voor privacy en bescherming.

Wilt u zelf een kijkje nemen in de keuken van 3CX? Meld u aan via deze link en wij helpen u graag: 3CX Phone System link

WIJ KENNEN 3CX DOOR EN DOOR

WAAROM DIT DE BESTE OPLOSSING VOOR UW BEDRIJF IS

  • 3CX-advanced-certified-engineer

    3CX Advanced gecertificeerd

    Dit is de hoogst haalbare certificering binnen 3CX en betekend dat het systeem geen geheimen meer heeft voor onze engineers

  • 2332988

    EIGEN HOSTING

    Wij leveren alles uit eigen datacenters in Nederland, zo weet u waar uw data staat en hebben we 100% beheer over uw telefoonsysteem. Wel zo vertrouwd.

  • 5c682dab199fc6e78d5c7fa499db252a

    Op maat gemaakt

    Wij leveren geen standaard oplossing maar bekijken iedere klant en wens apart, op deze manier leveren wij een op maat gemaakte oplossing voor uw bedrijf.

3CX v18 Cloud centrale

4 spraakkanalen
tot 20 users
PRO licentie en onbeperkte gebruikers
  • Deze telefooncentrale is inclusief:
  • 24/7 monitoring
  • Rapportage
  • Hunt groepen
  • Keuzemenu's

3CX v18 Cloud centrale

8 spraakkanalen
tot 50 users
PRO licentie en onbeperkte gebruikers
  • Deze telefooncentrale is inclusief:
  • Software updates
  • Bellen via APP
  • Wachtrijen
  • CRM integraties

3CX v18 Cloud centrale

16 spraakkanalen
tot 100 users
PRO licentie en onbeperkte gebruikers
  • Deze telefooncentrale is inclusief:
  • Reportages
  • Bellen via webbrowser
  • Hunt groepen
  • 24/7 support